0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ 1209
گوشی های شیائومی در بازه های قیمتی مختلف

در این متن قصد داریم گوشی شیائومی را در بازه های قیمتی مختلف معرفی کنیم و در نهایت آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم تا ببینیم بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی کدام است و کدام یک می تواند بهترین انتخاب باشد.

گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی

4-5 میلیون تومان

اولین بازه قیمتی که به سراغ آن می رویم، بازه قیمتی 4 تا 5 ملیون تومان است که به نظر می رسد رد مین ناین شیائومیXiaomi Redmi 9 بهترین گوشی در این بازه قیمتی است. دلیل آن هم صفحه نمایش 1080*3440 آن است و همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی که کیفیت خوبی دارد و یک دوربین مگاپیکسلی ماکرو که خوب است و نکته قوت بعدی آن باتری 5020 میلی آمپر ساعتی آن است که در این بازه قیمتی می تواند خیلی خوب باشد.

در این بازه قیمتی 4 تا 5 ملیون یک سری گوشی های شیائومی دیگر هم وجود دارد مثل Redmi 9A و8 Redmi  و Redmi 8A که صفحه نمایش همگی اینها 720*1600 است. از بین همه اینها Xiaomi Redmi 9 می تواند بهترین انتخاب در این بازه قیمتی باشد.

5-6 میلیون تومان

در این بازه  Xiaomi Redmi NOTE 9 بهترین است که همان Xiaomi Redmi 9 است که کمی بهینه شده است. بهینه شدن در پردازنده آن است که به اندازه نیم نسل بهتر شده و هر دو پردازنده مدیا تک دارند که قبلی MEDIATEK HELIO G80 و این یکی MEDIATEK HELIO G85 است. و دوربین آن 48 مگاپیکسل شده است که در قبلی 13 مگاپیکسل بود. دوربین آن بهینه تر شده و می توان گفت که نسخه بهتر شده رد می 9 است که در بازه قیمتی 5-6 ملیون می توانید Xiaomi Redmi NOTE 9 را انتخاب کنید.

The best Xiaomi phones

6-7 ملیون تومن

در این بازه برمی گردیم به گوشی Xiaomi Redmi NOTE 8 که وقتی درسال 2019 به بازار آمد به پرفروش ترین گوشی شیائومی تبدیل شد و از بهترین گوشی هایی بود که برند شیائومی را به یک سطح بالاتر از نظر فروش و اعتبار آورد و در این بازه قیمتی می تواند انتخاب خوبی باشد. Xiaomi Redmi NOTE 8 گوشی خوبی است که در بازار ایران هم جا افتاد. صفحه نمایش و دوربین خوبی دارد. پردازنده خوبی هم دارد که اسنپدراگون است. شاید بتوان گفت نقطه ضعف آن باتری 4000 میلی آمپری آن است که نسبت به گوشی های دو بازه قیمتی قبلی ضعیف تر است.

7-8 میلیون تومان

در این بازه قیمتی Redmi NOTE 8 PRO و Redmi NOTE 9S  وجود دارند که اگر باتری، بزرگ بودن صفحه نمایش رزولوشن برایتان مهم است Redmi NOTE 9S  انتخاب بهتری است. اما اگر دوربین برایتان مهم است Redmi NOTE 8 Pro  می تواند گزینه بهتری باشد. پردازنده 9S اسنپدارگون و پردازنده 8 PRO مدیاتک است. باتری 9S تقریبا 500 میلی آمپر ساعت از 8 PRO بیشتر است. اما عمکلرد دوربین 8 PRO بهتر است.

8-9 میلیون تومان

Redmi NOTE 9 PROرقابت تنگاتنگی با  Redmi NOTE 9S دارد. البته 9S در این بازه قیمتی ظرفیت 128 گیگابایت هم در این بازه قیمتی دارد. اگر قصد دارید بین 8 الی 9 میلیون تومان هزینه کنید NOTE 9 PRO انتخاب بهتری است. نسبت به 9S هم دوربین بهتری دارد هم پردازنده اش بهتر است. اما در بقیه چیزها تقریبا رقابت پایاپایی دارند.

9-10 میلیون تومان

در این بازه شیائومی خیلی گوشی اکتیوی ندارد اما می توان به Xiaomi MI 9T Pro فکر کرد که الان در بازار خیلی کم است ولی گوشی فوق العاده ای است که در زمانی که معرفی شد، یکی از بهترین گوشی های بازار بود. دارای دوربین پاپ آپ (POP UP) و صفحه نمایش فول اسکرین (FULL SCREEN) بود.

10-11 میلیون تومان

در این بازه قیمتی MI 10 LITE 5G وجود دارد که اسنپدراگون 765 (SNAPDRAGPN) یکی از نقاط قوت آن است. باتری 8420 میلی آمپر ساعت است که نباید از آن توقع باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشید. صفحه نمایش این گوشی کیفیت خیلی خوبی دارد و 1080*2340 است. دوربین آن هم در این بازه قیمتی واقعا رضایت بخش است.

بازه 11-12 میلیون تومان

در این بازه می رسیم به MI NOTE 10 LITE که هم باتری و هم دوربین آن نسبت به MI 10 LITE 5G بهتر شده است. اما از نظر پردازشی، پردازنده آن نصف نسل عقب تر است. در این بازه قیمتی MI NOTE 10 LITE  با دوربین خوب، صفحه نمایش خوب، باتری خوب و پردازنده معمولی، انتخاب بهتری است.

12-13 و 13-14 میلیون تومان

اگر گوشی های شئائومی در هر بازه قیمتی را در نظر بگیریم متوجه می شویم که در این بازه قیمتی، شیائومی در بازار ایران گوشی برجسته ای ندارد.

14-15 میلیون تومان

اما از 14-15 میلیون تومان یک گوشی فوق العاده به اسم Xiaomi Poco F2 Pro دارد که داری سخت افزار خوب، صفحه نمایش خوب و دوربین خوبی دارد. پردازند اسنپدراگون 865 در این بازه قیمتی یک نقطه قوت است که این گوشی دارد و نقطه قوت دوم آن دوربین باکیفیت و صفحه نمایش فول اسکرین آن به خاطر دوربین پاپ آپ است. دوربین سلفی پاپ آن هم عملکرد واقعا خوبی دارد. اما همیشه دوربین های پاپ آپ کیفیت پایین تری نسبت به بقیه دوربین های سلفی دارند، اما در Xiaomi Poco F2 Pro اینطور نبوده و حتی می توان گفت در این بازه قیمتی از بین سایر برند ها هم بهترین انتخاب است.

اما باتری آن 400 میلی آمپرساعت است که شاید برای آن بازه نقطه ضعف باشد.

15-16 میلیون تومان

در این بازه قیمتی هم گوشی های شیائومی در بازار وجود ندارد.

16-17 میلیون تومان

در این بازه Xiaomi MI NOTE 10 PRO وجود دارد که دوربین 108 مگا پیکسلی و باتری 5260 میلی آمپر ساعت آن فوق العاده است و صفحه نمایش بسیار باکیفتی هم دارد و اگر کارهای فیلمبرداری و عکسبرداری می کنید، یکی از بهترین گوشی ها برای شما خواهد بود. از لحاظ دوربین هم فوق العاده است. 5 تا دوربین اصلی در پشت دارد و یک دوربین سلفی در قسمت جلویی است. و می توان گفت یکی از بهترین انتخاب در این بازه قیمتی است.

17-18 میلیون تومان

اگر گوی در این بازه قیمتی هم شیائومی گوشی خاصی ندارد.

18-19 میلیون تومان

شیائومی در بازه Xiaomi BLACK SHARK 2 Pro را دارد که اگر گیمر هستید، مناسب شما خواهد بود.

19-20 میلیون تومان

در این بازه Xiaomi MI 10 Pro وجود دارد که یکی از پرچم داران فوق العاده شیائومی است.

از گوشی بالاتر هم Xiaomi MI 10 Ultra  و Xiaomi MI 10 T Ultra  هست. و کمی بالاتر هم Xiaomi BLACK SHARK 3 Pro هست که یک گوشی گیمینگ فوق العاده است.

جمع بندی گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی

در این متن سعی کردیم به گوشی های شئائومی در هر بازه قیمتی مختلف اشاره کنیم. بهترین انتخاب از بین تمام اینها گوشی ای خواهد بود که اول مناسب با بودجه شما و سپس متناسب با نیاز شما باشد. امیدواریم با توضیحاتی که از قابلیت های هر یک گفتیم توانسته باشیم به انتخاب هر چه بهتر شما کمک کرده باشیم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0