0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

گرانترین گوشی های موبایل 📱 قیمت

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ 1626
گرانترین گوشی های دنیا

گرانترین گوشی های دنیا کدام گوشی ها هستند و علت گران بودن آن چیست؟ آیا تنها عامل برند در گران شدن گوشی دخیل بوده است؟ گوشی های موبایل توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا ساخته می شوند که هر یک قیمت متفاوتی دارد. در این مطلب می خواهیم به معرفی گران ترین گوشی های دنیا بپردازیم و شما را با ویژگی های خاص آن ها آشنا کنیم.

گوشی iPhone 4 Diamond Rose Edition

قیمت این گوشی 8 میلیون دلار است. طراح این گوشی گران قیمت، Stuart Hughes است. نکته ای که در این گوشی وجود دارد، این است که در بدنه آن از طلای رز استفاده شده است. این طلا بسیار محکم است. به غیر از این مورد، بیش از پانصد قطعه الماس در ساخت این گوشی استفاده شده است. وجود این الماس دور گوشی و همچنین دور لوگو و دکمه اصلی آن، زیبایی خاصی به آن داده است.

گوشی iphone 3GS Supreme

این گوشی نیز یکی از گرانترین گوشی های موبایل است که توسط طراح گوشی قبلی طراحی شده است. قیمت این گوشی حدود 3 میلیون دلار است. طراحی این گوشی با دقت و ظرافت بالا انجام شده به طوری که بعد از معرفی آن غوغایی به پا شد. در ساخت این گوشی لاکچری، از طلا و الماس نایاب استفاده شده است. همانندگوشی قبلی الماس های کوچک دور گوش، لوگو و دکمه اصلی چیده شده اند.

گوشی gresso luxer las vegas

این گوشی در سال 2005 در کشور سوئیس معرفی شد. این گوشی از 180 گرم طلا ساخته شده بود. همچنین پشت آن چوب درخت 200 ساله استفاده شده که جزو گران ترین چوب های دنیاست. کلیدهای کیبورد این گوشی از یاقوت کبود ساخته شده اند. قیمت این گوشی حدود 1 میلیون دلار برآورد می شود.

گوشی blackdiamond vipn

این گوشی نیز یکی از گرانترین گوشی های دنیاست که هوشمند است. قطعه های این گوشی متقارن بوده جنس بدنه آن از پلی کربنات ساخته شده که در آن تکنولوژی ارگانیک و مواد آلی هم به کار رفته است. کیفیت و وضوح صفحه نمایش این گوشی بسیار بالاست. همچنین از یک تکه الماس در پشت گوشی استفاده شده است. قیمت این پوشی 300 هزار دلار است.

گوشی iphone 6 Pink Diamond

این گوشی 48 میلیون دلار قیمت دارد. دلیل قیمت بالای این گوشی این است که در پشت آن یک الماس صورتی رنگ به کار رفته است. همچنین برای ساخت آن از طلای 24 عیار خالص استفاده شده است. این گوشی متعلق به زنی هندی به نام آمبانی است. همسر این زن صاحب شرکت ریلاینس است. وجود الماس و طلا در این گوشی باعث شده تا این گوشی، ضد هک باشد.

قیمت گرانترین گوشی دنیا

آیفون پرنسس پلاس

یکی دیگر از گرانترین گوشی های موبایل ، آیفون پرنسس پلاس است. قیمت این گوشی بیش از 176 هزار دلار است. این گوشی را معروف ترین طراح اتریشی یعنی پیتر آلوی سون طراحی کرده است. در ساخت این گوشی از طلا و الماس استفاده شده است. تنها 138 تا از این گوشی عرضه شده است. لازم به ذکر است که این گوشی تفاوتی با سایر آیفون ها از نظر سخت افزاری ندارد.

گوشی vertu signature

این مدل گوشی نیز یکی از گرانترین گوشی های دنیا دنیاست. سازنده این گوشی شرکت ورتو است. شرکت ورتو در در زمینه ساخت گوشی های گران قیمت فعال است که معروفیت زیادی هم دارد. قطعات این گوشی با دست در کنار هم قرار گرفته شده است که بیش از 200 قطعه الماس هم در دور این گوشی به کار رفته است. این الماس ها باعث زیبایی و جذابیت گوشی شده اند. قیمت این گوشی 88 هزار دلار است.

گوشی Diamond Crypto

این گوشی نیز در لیست گرانترین گوشی های دنیا قرار می گیرد. برای ساختن این گوشی از الماس استفاده شده است. بیش از 300 قطعه الماس در ساخت این گوشی استفاده شده است که باعث شده تا قمیت 1.3 میلیون دلاری داشته باشد.

گوشی goldvish le million

این گوشی یکی از گوشی های گرانترین گوشی های موبایل دنیاست که قیمت آن 1.3 میلیون دلار است. این گوشی ساخت برند معروف و لاکچری به نام گلدویش است. این گوشی در گینس هم ثبت شده است. برای ساخت این گوشی از 18 قیراط طلا استفاده شده است. البته طلایی که در ساخت این گوشی به کار رفته، طلای سفید است. همچنین بیش از 100 قیراط الماس برای ساخت این گوشی استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی از یاقوت است.

چه چیزی باعث گران بودن گوشی ها می شود؟

آن چه باعث افزایش قیمت یک گوشی می شود، سخت افزار به کار رفته و همچنین امکانات و کیفیت گوشی است. اما گاهی برای ساخت گوشی ها از مواردی استفاده می شود که قیمت گوشی را  تا چند میلیون دلار هم بالا می رود. در گوشی هایی که بررسی کردیم، ویژگی های مشترکی دیدم. برای مثال استفاده از طلای خالص و یا سنگ های قیمتی مانند یاقوت باعث قیمتی شدن گوشی شده بود. همچنین استفاده از قطعه های الماس و چینش زیبای آن ها بر قیمت گوشی ها افزوده است. در کنار همه این موارد، ساخت گوشی های دست ساز باعث می شود تا قیمت زیادی داشته باشند.

حالا می توان دلیل قیمتی بودن گوشی را به خوبی درک است. استفاده از مواد قیمتی و نایاب، دست ساز بودن آن ها و غیره همگی در گران بودن گوشی تاثیر می گذارند. همچنین جالب است بدانید که این گوشی ها به صورت انبوه ساخته نمی شوند. چرا که افراد خاصی توانایی خرید چنین گوشی های گران را دارند. به همین دلیل است که به تعداد محدودی ساخته می شوند.

برای مثال 200 عدد از یک گوشی ساخته می شود. عامل دیگری که در گران بودن گوشی ها تاثیر گذار است، طراح آن هاست. برخی از طراحان که در همین مطلب نام 2 نفر از آن ها را گفتیم، کارهای خاصی طراحی می کنند که قیمت بالایی دارند.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی گرانترین گوشی های دنیا پرداختیم. گرانترین گوشی های دنیا لزوما از یک برند نیستند. بعضی افراد فکر می کنند که تنها شرکت اپل گرانترین موبایل های دنیا را تولید می کند. در حالی که برخی از شرکت ها به صورت اختصاصی در زمینه تولید گوشی های گران فعالیت می کنند که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم.

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0