0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آینده تلفن همراه و گوشی های هوشمند

۴ تیر ۱۴۰۰ 946
آینده تلفن همراه

ما امروز قصد داریم، به موضوعی بسیار جذاب، تحت عنوان آینده تلفن های همراه ، بپردازیم. چرا که حدس می زنیم به دلیل افزایش تعداد کاربران این وسیله، افراد زیادی باشند که بخواهند در مورد آینده آن، اطلاع داشته باشند. به عبارت دیگر، کم نیستند کسانی که می خواهند از تغییرات و پیشرفت های احتمالی گوشی های همراه ، اطلاع داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این موضوع به قدری ذهن کاربران گوشی های همراه را به خود مشغول کرده که حتی در این زمینه یک سری پیش بینی هایی انجام دادند. ما نیز در ادامه به طور مفصل در این رابطه، صحبت خواهیم کرد. چرا که اعتقاد داریم، هر گونه تغییری که در این وسیله صورت بگیرد می تواند رویکرد های زندگی انسان را تغییر دهد. از این رو، به شما پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

آینده تلفن های همراه

همان طور که پیش از این اشاره کردیم ، پیش بینی­ های بسیاری در مورد آینده تلفن های همراه، انجام شده است. اعتقاد ما نیز این است که این پیش بینی ها، هر چه قدر رویکرد عینی گرایانه ای داشته باشند، ارزشمند تر خواهند بود. البته این موضوع طبیعی است که هر کدام از این ایده ها، فقط به یک بعد خاص گوشی های همراه پرداخته باشند.  از این رو، ما در ادامه به تعدادی از این پیش بینی ها، اشاره می کنیم که به شرح ذیل است:

  • ارتقا فناوری در آینده گوشی های هوشمند

اولین پیش بینی که در مورد گوشی های همراه مطرح شده، مبنی بر این است که امکانات و فناوری گوشی های هوشمند ارتقا می یابد. حتی یک نظریه جدید در مورد ساختار اسمارت فون ها، مطرح شده که شکل گوشی های جدید را به صورت عینک تصور کرده است. جالب است بدانید که این عینک ها، در حین برقراری تماس یا دریافت پیامک، تمام اطلاعات مخاطب را نمایش می دهند. از این رو، کاربر برای برقراری تماس، به هیچ گونه هدفون یا گوشی نیاز ندارد.

  • مجهز به دوربین های قوی

قابلیت دیگری که برای این مدل گوشی، تصور شده این است که مجهز به دوربین های بسیار قوی است. از این رو، کاربر می تواند به راحتی بهترین و با کیفیت ترین عکس ها را از صحنه های مورد علاقه اش بگیرد.

  • قابلیت ارتجاعی گوشی

نظریه دیگری که در مورد تلفن های همراه مطرح شده، در مورد ظاهر آن ها است. نکته جالب این نظریه، این است که آن، ساخت یک مدل گوشی ارتجاعی را پیش بینی کرده است. اگر این نظریه محقق شود، کاربران می توانند هر زمانی که می خواهند ابعاد گوشی خود را تغییر بدهند. بنابراین با در دست داشتن گوشی های ارتجاعی کار هایی مانند بازی کردن و دیدن سریال لذت دیگری خواهد داشت.

  • شارژ از راه دور

یکی دیگر از پیش بینی هایی که برای گوشی های هوشمند ، انجام شده در مورد نحوه شارژ آن ها است. طبق این نظریه، گوشی های جدید از راه دور شارژ خواهند شد. بنابراین، گوشی های جدید، این فرصت را فراهم می کنند که کاربران، آسان تر گوشی های خود را شارژ کنند. البته، قابل ذکر است که این فناوری زیاد دور از ذهن نمی باشد. چرا که در حال حاضر یک سری گوشی به بازار عرضه شده که از فاصله یک متری شارژ می شوند. از این رو، احتمال محقق شدن این پیش بینی، در قیاس با سایر موارد بسیار بیش تر است.

  • کنترل از راه دور

یکی دیگر از پیش بینی های جالبی که در مورد آینده گوشی های همراه انجام شده، در مورد نحوه کنترل آن ها است. طبق این پیش بینی،گوشی های جدید از طریق ذهن کاربر، کنترل می شوند. البته شاید این امر در وهله اول، خیلی تعجب بر انگیز به نظر برسد. اما اگر تاریخچه تحول تلفن های همراه را به طور دقیق بررسی کنیم، حتماً نظرمان تغییر خواهد کرد. چرا که همان طور که خودتان می دانید نسل اولیه تلفن های همراه، دچار تحولات بسیاری شده اند. بنابراین، با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی این موضوع خیلی دور از ذهن به نظر نمی رسد. حتی ممکن است در آینده نه چندان دور نیز این امر به حقیقت بپیوندد.

طریق رنگ بدنه گوشی طبق سلیقه کاربر

یکی دیگر از پیش بینی های جالبی که در مورد نسل های آینده تلفن های همراه انجام شده، در مورد ظاهر آن ها است. این پیش بینی، حاکی از آن است که یک پنل ال ای دی پشت تلفن های همراه، تعبیه شود. کاربران نیز می توانند از طریق آن رنگ بدنه، گوشی خود را طبق سلیقه خود تغییر دهند. این امر می تواند تأثیر به سزایی در تغییر روحیه کاربران داشته باشد. با وجود این قابلیت، دیگر نیازی نیست که کاربران برای تغییر روحیه خود، مدام قاب گوشی شان را تغییر دهند.

  • افزایش دوربین در گوشی های آینده

پیش بینی دیگری که در مورد آینده گوشی های جدید انجام شده، در رابطه با افزایش دوربین های آن ها است. البته، بخشی از این پیش بینی محقق شده است. چرا که یک سری گوشی های جدید مجهز به سه دوربین هستند. از این رو، پیش بینی می شود که با افزایش تعداد دوربین های گوشی های جدید، قابلیت آن ها نیز ارتقا یابد. این امر مسلماً می تواند بیش از پیش، موجبات کنار گذاشتن دوربین های فیلم برداری را فراهم نماید.

  • مجهز به پروژکتور

پیش بینی دیگری که در مورد گوشی های جدید انجام شده، حاکی از آن است که گوشی های جدید مجهز به پروژکتور هستند. این فناوری می تواند روند برگزاری همایش ها و کنفرانس ها را تسهیل کند. البته با توجه پیشرفت هایی که در حوزه گوشی های هوشمند به دست آمده، این موضوع دور از ذهن نیست.

جمع بندی

ما در این متن در مورد نسل جدید تلفن های همراه صحبت کردیم. یا به عبارت بهتر، پیش بینی هایی که در مورد این وسیله شده را توضیح دادیم. البته جالب توجه است که بخش عمده این پیش بینی ها، طبق دست آورد های جدید مطرح شده است. بنابراین محقق شدن آن ها، تعجب برانگیز نیست و امید است در آینده نه چندان دور، شاهد این امر باشیم. چرا که اجرایی شدن این پیش بینی ها، می تواند مزایای بسیاری برای کاربران گوشی ها، داشته باشد. در کل نیز می توانیم بگوییم اگر این پیش بینی ها محقق شود، گوشی ها کاربرد بیش تری خواهند داشت.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0