0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین دوربین برای گوشی کدام است؟

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ 565
بهترین دوربین برای گوشی

بهترین دوربین برای گوشی موبایل کدام است؟ هر شرکت سازنده ای گوشی هایی دارد که بهترین دوربین را دارند. در این مطلب می خواهیم این گوشی ها را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید که بدانید مشخصات دوربین و گوشی چیست، با ما همراه باشید.

دوربین گوشی موبایل چقدر مهم است؟

در ابتدا قبل از معرفی بهترین دوربین برای گوشی موبایل، می خواهیم که میزان اهمیت دوربین گوشی موبایل را به شما بگوییم. در جواب باید گفت که واقعا مهم است. کیفیت دوربین موبایل بسیار مهم است. فرض کنید که دانش آموز یا دانشجویی می خواهد که جواب سوال ها را برای استاد خود ارسال کند. اگر دوربین گوشی کیفیت کافی را نداشته باشد، نمی توان عکس واضحی را فرستاد و استاد هم نمی تواند جواب ها را بخواند.

اگر کسی کسب و کاری در فضای مجازی داشته باشد، باید برای معرفی محصلات خود، دوربین خوبی داشته باشد. داشتن گوشی با دوربین خوب، می تواند ما را از خرید دوربین و هزینه زیاد بی نیاز کند. تولید کنندگان موبایل برای هر یک از محصولات خود دوربین هایی با مشخصات و ویژگی های مختلفی می سازند. در ادامه بهترین ها را به شما معرفی می کنیم.

گوشی هواوی میت 30 پرو

هواوی یک شرکت چینی است که به خوبی توانسته در بازار با رقیبان خود یعنی سامسونگ و اپل رقابت کند. در هر سری که محصولات هواوی معرفی می شوند، کاربران بیشتری جذب می شوند. گوشی هواوی میت 30 پرو نیز از آن دسته محصولات هواوی است که به دلیل دوربین فوق العاده خود محبوبیت زیادی کسب کرده است. به عبارت دیگر می توان گفت که این گوشی پرچم دار برند هواوی است.بهترین ها موبایل برای عکاسی

دوربین جلوی این گوشی 32 مگاپیکسل است. از امکانات آن می توان به HDR اشاره کرد. فیلم برداری در این گوشی با سرعت 30 فریم در ثانیه انجام می شود. دوربین پشت گوشی هواوی میت 30 پرو، 40 مگاپیکسل است که کیفیت آن 1080 است. همچنین زوم اپتیکال 5 برابر از دیگر مشخصه های دوربین این گوشی است. سرعت فیلم برداری با دوربین پشت 30 فریم بر ثانیه و با کیفین 2160 است. فلش LED، پانوراما و امکان تصویر برداری HDR از ویژگی های دوربین پشت این گوشی است.

 

گوشی هواوی پی 40 پرو

یکی دیگر از پرچم داران هواوی در لیست بهترین دوربین برای گوشی موبایل قرار می گیرد. از ویژگی های فوق العاده این گوشی 4 لنزه بودن دوربین اصلی است که TOF 3D هم در آن دیده می شود. دوربین جلوی گوشی نیز 32 مگاپیکسل است. 2 لنز در دوربین جلوی این گوشی به کار رفته است. از ویژگی های خوب این گوشی می توان به کار گرفتن هوش مصنوعی در آن اشاره کرد.

طراحی زیبا و منحصر به فرد باعث شده تا این گوشی جزو پرفروش ترین های هواوی باشد. برای این که کیفیت دوربین گوشی بهتر باشد، از الگوریتم Al-RAW استفاده شده است. با کمک این الگوریتم قابلیت عکس RGB هم وجود دارد. با کمک این گوشی می توان عکس های RAW گرفت. عکس هایی که فرمت RAW دارند، تمامی جزییات سوژه را ثبت می کنند.

گوشی آیفون 12 پرو

کیفیت گوشی های آیفون برای کاربران ثابت شده است. این گوشی اپل یکی از بهترین گوشی ها از نظر دوربین است. دوربین این مدل گوشی اپل 3 لنز با کیفیت 12 مگاپیکسلی دارد. یکی دیگر از ویژگی های به کار رفته در این گوشی سنسور تشخیص عمق است. همچنین می توانید علاوه بر گرفتن عکس های با کیفیت، می توان فیلم های با کیفیت 4K هم با آن گرفت.

دوربین جلوی این گوشی، 12 مگاپیکسل است که سنسور SL 3D هم در آن به کار رفته است. کیفیت فیلم هایی که با دوربین جلوی این گوشی گرفته می شود، همانند کیفیت فیلم های دوربین پشت، 4K است. از مشخصات دیگر دوربین این گوشی می توان به رزولوشن 2532 در 1170 آن اشاره کرد که 460 پیکسل تراکم دارد.

آنر 30 پرو پلاس

دوربین این گوشی ساختار 4 گانه دارد. از قابلیت های آن می توان به امکان پانوراما اشاره کرد. HDR هم در دوربین این گوشی دیده می شود. بعلاوه لرزشگیر برای افزایش کیفیت عکس برداری در این گوشی تعبیه شده است. از ویژگی های خوب این گوشی می توان به دامنه پویایی عریض آ« اشاره کرد. فوکوس در دوربین آنر به صورت خودکار انجام می شود و بارها هم تکرار می شود.

تشخیص عمق در این گوشی بسیار فوق العاده است و نویز کمی هم در تصاویر دیده می شود. برای تصویر برداری می توان از حالت شب گوشی استفاده کرد که تصاویر خوبی در شب ثبت می کند. در حین فیلم برداری با گوشی آنر سوژه به خوبی دنبال می شود و فیلم های خوبی می توان ضبط کرد.

گلکسی اس 10 پلاس

سامسونگ یکی از غول های بازار موبایل دنیاست که بیشترین درصد فروش را دارد. دوربین این مدل گوشی سامسونگ بسیار با کیفیت است. دوربین جلوی گوشی 2 لنز 10 و 8 مگاپیکسلی دارد. حسگر عمیق یکی از مشخصه های دوربین جلوی اس 10پلاس است. از دیگر امکانات جلوی این گوشی، Auto-HDR است.

فیلم برداری در این گوشی با کیفیت 2160 پیکسل است. همچنین سرعت فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه است. دوربین پشت اس 10 پلاس 3 لنز دارد که 12، 12 و 16 مگاپیکسلی هستند. همچنین زوم اپتیکال 2 برابر دارد. فلش LED دوربین پشت و پانوراما از جمله دیگر امکانات این گوشی هستند.

گوشی اچ تی سی U12+

این مدل گوشی یکی دیگر از گوشی های هوشمند با دوربین فوق العاده است. دوربین گوشی فوکوس را به صورت خودکار انجام می دهد. همچنین دیافراگم دوربین اصلی اچ تی سی u12+ 1.75 است. فیلم برداری با دوربین این گوشی 4K است. تمامی جزییات توسط دوربین این گوشی ثبت می شود. کسانی که برای عکاسی به گوشی خوب نیاز دارند، می توانند این مدل گوشی را هم بررسی کنند چرا که امتیاز خوبی از کاربران گرفته است.

جمع بندی

در این مطلب لیستی از بهترین دوربین برای گوشی را به شما معرفی کردیم. برای این که بدایند بهترین دوربین برای گوشی موبایل کدام است؟ لازم است تا گوشی های مختلف را مورد بررسی قرار دهید و مناسب ترین را برای خودتان انتخاب کنید. انتخاب بهترین دوربین بنا به نیاز و استفاده هرکس متفاوت است.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0